Aquest projecte va començar l’any 2020, just una setmana abans que ens confinessin per la Covid-19. En aquest itinerari s’estudien
les parts del cos que es necessiten per fer tot el circuit de la sang en el nostre cos, i també com fer una campanya de divulgació.
La primera promoció del centre que va fer aquest itinerari és la dels alumnes que ara fan 4t d’ESO i mantenim el mateix objectiu: conscienciar a les famílies de la importància de donar sang.
Volem agrair la solidaritat de les famíles de l’escola i de la ciutat que any rere any s’atansen al Casal de la gent gran de la ciutat a donar la seva sang. Us recordem que també poden donar plasma.També donem les gràcies a les entitats i comerços que amb les seves aportacions ens ajuden i ens permeten fer alguns sortejos de productes entre els assistents, promoven així una millor assistència i també poder passar una bona estona junts.
La campanya és el producte final de l’itinerari de 5è de primària i aquest any es celebra els dies 17 i 18 de febrer.
Si dones sang el món seguirà bategant.
