Presentem la revista!

Nous continnguts per aquest curs escolar!

Foto de la explicació a la classe.

Aquest inici de curs hem volgut fer una campanya de difusió  de la nostra revista digital.

Entre tots els components de segon d’ESO de “Processos de Comunició” vam decidir anar a presentar-la a les classes, per tal que la conegui més alumnes . Hem visitat totes les aules de l’escola i els  hem explicat qui fa les peces periodístiques, com ens organitzem, quins gèneres treballem, a qui va adreçada i com s’hi pot accedir. La seva reacció ha estat  molt positiva i els ha agradat molt, fins i tot s’han ofert a donar-nos informació dels itineraris d’aprenentatge que realitzin durant el curs per poder escriure sobre ells. 

També hem elaborat uns cartells amb un codi QR per penjar dins el recinte i així poder facilitar  l’accés a la revista.

Donem doncs la benvinguda als nostres futurs lectors!!