Aquest inici de curs hem volgut fer una campanya de difusió de la nostra revista digital.
Entre tots els components de segon d’ESO de “Processos de Comunició” vam decidir anar a presentar-la a les classes, per tal que la conegui més alumnes . Hem visitat totes les aules de l’escola i els hem explicat qui fa les peces periodístiques, com ens organitzem, quins gèneres treballem, a qui va adreçada i com s’hi pot accedir. La seva reacció ha estat molt positiva i els ha agradat molt, fins i tot s’han ofert a donar-nos informació dels itineraris d’aprenentatge que realitzin durant el curs per poder escriure sobre ells.
També hem elaborat uns cartells amb un codi QR per penjar dins el recinte i així poder facilitar l’accés a la revista.
Donem doncs la benvinguda als nostres futurs lectors!!







